.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
8 نماینده اصلاح​طلب درمجلس نهم

به گزارش خبرآنلاين، از اين رو برخي افراد و رسانه​ها از پيروزي حدود 20 تا 30 نفر از نامزدهاي اصلاح​طلبان در انتخابات مجلس نهم سخن مي گويند. اما نامزدهاي اختصاصي پيروز اين طيف سياسي، تنها هشت نفر هستند.

منصور حسيني دبير فراکسيون خط امام (ره) مجلس هشتم در گفت و گو با خبرآنلاين، از محمدرضا تابش(نماينده اردکان)، مسعود پزشکيان(نماينده تبريز)، عليرضا محجوب(نماينده تهران)، محمدمهدي پورفاطمي(نماينده دشتي و تنگستان)، غلامرضا تاجگردون(نماينده گچساران)، حسين اميري خامکاني(نماينده زرند)، هادي شوشتري(نماينده قوچان) و رمضانعلي سبحاني​فر(نماينده سبزوار) به عنوان نمايندگان اصلاح​طلب شناخته شده مجلس نهم ياد کرد.

به گفته وي، پس از شکل گيري مجلس نهم، ممکن است نمايندگان ديگري که به شکل مستقل وارد مجلس نهم شده​اند نيز به اصلاح​طلبان گرايش يافته و اين طيف سياسي نزديک شوند.

وي با اين حال، احتمال تشکيل فراکسيون اقليت در مجلس نهم را ضعيف دانست و افزود: احتمال قوي​تر اين است که با محوريت آقايان پزشکيان و مطهري، فراکسيون «مستقلين» با همکاري نامزدهاي اصلاح​طلب، صداي ملت و جبهه ايستادگي تشکيل شود.

گفتني است پيش از اين فراکسيون​هاي پايداري و رهروان ولايت اعلام موجوديت کرده بودند. مهدي سنايي نماينده نهاوند هم گفته بود که با همکاري مسعود پزشکيان قصد دارد فراکسيون مستقلين را راه​اندازي کند. علي مطهري هم از تشکيل فراکسيون صداي ملت، خبر داده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.